Van Napier naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Els Peters - WaarBenJij.nu Van Napier naar Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Van Napier naar Rotorua

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

27 Februari 2019 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Om 10 uur vertrekken we naar Rotorua, een rit van 220 km. Een stralende dag, in het zonnetje ontbeten. Onderweg heerlijk geluncht op een leuk terras met uitzicht op Lake Taupo. We rijden weer verder via de Thermal Explorer Route, een route door een gebied met veel thermische activiteiten, zoals geisers; weer een mooie en afwisselende route!
Om 14 uur komen we aan in Rotorua en na eerst wat boodschappen te hebben gedaan, installeren we ons op de camping, op loopafstand van het dorp. Eerst even gewassen, een salade gegeten en daarna het dorp verkend. Daar lijkt het in eerste instantie uitgestorven, maar na wat verder te hebben gelopen, komen we bij een soort overdekte straat, verlicht door allerlei kleuren, met diverse bars en restaurantjes. Heel bijzonder en eigenlijk hartstikke on-Nieuw-Zeelands! Daar een biertje gedronken en ons verbaasd over de drukte :-)

• 01 Maart 2019 - 05:28

Corrie:

Wat een mooi avontuur Els en Peter.
    Zijn jullie nu weer op de weg terug naar vriend van Peter?
    Geniet nog.

• 01 Maart 2019 - 08:46

Hedwig:

Ziet er allemaal indrukwekkend uit! Althans het verhaal is indrukwekkend... Wat gaat de tijd eigenlijk snel zeg. Misschien toch een idee om een camper voor jullie deur in Arnhem te zetten, kan Floor ook al weer een beetje wennen dat jullie weer in de buurt zijn....