Van Rotorua naar Hot Water Beach (Coromandel) - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Els Peters - WaarBenJij.nu Van Rotorua naar Hot Water Beach (Coromandel) - Reisverslag uit Hot Water Beach, Nieuw Zeeland van Els Peters - WaarBenJij.nu

Van Rotorua naar Hot Water Beach (Coromandel)

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

02 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Hot Water Beach

Om 10 uur vertrekken we naar de laatste bestemming van de camperreis: het schiereiland Coromandel (240 km rijden). Na een lunchpauze in Turua komen we om 13.45 uur aan in Hahei waar we de wandeling naar Coromandel Cove gaan doen. Een flinke wandeling, maar erg mooi. Het is te merken dat het weekend is, want het is erg druk. Het strand bij Coromandel Cove is prachtig, ik heb nog nooit zo’n mooi strand gezien wat betreft de kleur van het water, de branding en de rotsen. Terug in Hahei bij The Pour House in de tuin wat gedronken en daarna doorgereden naar de camping in Hot Water Beach. Een camping dicht bij zee, heel mooi aangelegd met veel mooie bomen en struiken. Relaxt bij de camper en genoten van de geweldige sterrenhemel!