Van Nieuw Zeeland naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Els Peters - WaarBenJij.nu Van Nieuw Zeeland naar Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Els Peters - WaarBenJij.nu

Van Nieuw Zeeland naar Singapore

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

09 Maart 2019 | Singapore, Singapore

Na een heerlijk ontbijt met gebakken ei en na uitgebreid afscheid te hebben genomen van Hans en Erica, brengt Miriam ons tegen 11 uur naar Auckland Airport. Daar nemen we ook van Miriam uitgebreid afscheid (zo fijn dat ze ons wegbrengt!). Het inchecken en afgeven van de koffers gaat voorspoedig en om 15.35 uur stijgt het vliegtuig op. Het is een Airbus A380-800, het grootste passagiersvliegtuig. Het heeft twee verdiepingen en wij zitten bovenin in een tweezits rij, heerlijk! De afstand tot Singapore is 8580 km en daar gaan we ruim 10 uur over doen. Slapen lukt helaas niet, hopelijk wel tijdens de volgende vlucht.
Om 20.30 uur komen we aan op vliegveld Changi in Singapore (de klok inmiddels 5 uur teruggezet). We hebben een paar uur voordat de aansluitende vlucht vertrekt. Eerst met de bus naar de goeie terminal. Daar drinken we koffie en gaan we even kijken in de vlindertuin, die op het vliegveld is aangelegd. Om 23 uur naar de gate om te boarden voor de laatste etappe van de reis.